خانه - تبلت Tablet - آی پد iPad - بررسی قیمت و مشخصات کامل تبلت آی پد ایر Apple ipad Air

بررسی قیمت و مشخصات کامل تبلت آی پد ایر Apple ipad Air

بررسی کامل مشخصات و قیمت تبلت آی پد ایر اپل Apple ipad Air 

بررسی قیمت و مشخصات کامل تبلت آی پد ایر Apple ipad Air
بررسی قیمت و مشخصات کامل تبلت آی پد ایر Apple ipad Air

بررسی های اولیه ما از آی پد ایر (ipad Air) ، محصول جدید شرکت اپل کاملا مثبت و راضی کننده است .
منتقدان عاشق طراحی این تبلت سبک و باریک شده اند و می گویند ipad Air نشان می دهد که چگونه باید با یک تبلت بزرگ در دستتان احساس راحتی کنید ! بعد از گذراندن خدود یک دقیقه با این تبلت ما شگفت زده شدیم از اینکه چقدر نگه داشتن این تبلت در دست راحت است  بطوری که به راحتی می توانید ساعت ها با این تبلت به مطالعه ، بازی و سایر کارهایتان بپردازید بدون اینکه اندکی از نگه داشتن یک تبلت 454 گرمی در دستانتان احساس ناراحتی یا فشار کنید و ما حتی هیچ مشکلی با نگه داشتن این تبلت بزرگ 10 اینچی در یک دست احساس نکردیم !

همچنین این تبلت بسیار باریک است (73 میلی متر ) و در مقایسه با نسل چهارم آی پد (93 میلی متر ) 2 میلی متر باریک تر است که این خود فوق العاده بنظر می رسد . از همه مهم تر وزن این تبلت است که بسیار سبک تر از سایر تبلت های هم رده خود مانند Sony Xperia Z با وزن 499 گرم  است و با این اوصاف لقب سبک تربن تبلت 10 اینچی دنیا را از آن خود کرده است.
در درون تبلت آی پد ایر (ipad Air)  یک پردازنده فوق سریع و پیشرفته A7 Apple قرار دارد ، پردازنده 64 بیتی که امتحان خود را در باز و بسته کردن سریع برنامه ها و بازی های سنگین در آیفون 5 بخوبی پس داده است  و با آن می توانید به راحتی ویدئو هایتان را پردازش ، ویرایش و رمزگذاری یا رمزگشایی کنید .
دوربین 5 مگا پیکسلی iSight  نصب شده روی آی پد ایر عکس ها و تصاویر کاملا روشن واضحی حتی در نور کم ارائه می دهد و کاملا انتظارات شما را براورده می کند . همچنین صفحه نمایش  9.7 اینچی Retina با وضوخ تصویر  2048* 1536 پیکسل واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد بطوری که دلمان می خواهد ساعت ها به دیدن ویدئو های مختلف و بازی های با گرافیک بالا بپردازیم .

به نسبت آی پد 4 ، آی پد ایر ipad Air علاوه بر افزایش دو برابری کارایی ، دوربین قوی تر ، سرعت وای فای بیشتر و بیش از 12 ساعت قابلیت استفاده مداوم از باتری کاملا تبلت دیگری است و نمی توان گفت ارتقا یافته همان تبلت است .

منتقدان این تبلت پس از بررسی های بسیار تنها به چند نقطه ضعف کوچک از این تبلت اشاره کرده اند ، بطور مثال انتظار می رفت پس از ارائه موفق قفل اسکنر اثر انگشت در آیفون 5 اپل در آی پد ایر نیز از این فناوری استفاده شود  اما این طور نشده است و شما هنوز باید با پسورد به تبلت خود وارد شوید .

در آخر  اگر بین انتخاب آی پد ایر (ipad Air) با سایر تبلت ها حتی آی پد نسل چهارم دچار تردید شده اید توصیه ما به شما این است که حتما آی پد ایر (ipad Air) را انتخاب کنید چرا که هرگز قابل مقایسه نیستند حتی اگر از مشتریان آی پد هستید پیشنهاد می کنیم آی پد خود را به آی پد ایر ipad Air ارتقا دهید !

قیمت پایه تبلت آی پد ایر با کارت حافظه 16 گیگابایتی 500 دلار است که بنظر می رسد در ایران حداقل 2 میلیون و 300 هزار تومان به فروش برسد .
آی پد ایر در دو مدل مختلف (iPad Air (WiFi) ،  iPad Air (WiFi+4G به بازار عرضه می شود که مدل با 4G آن نزدیک 2 میلیون و 600 هزار تومان با کارت حافظه 16 گیگابایتی قیمت خواهد داشت .
همچنین آی پد ایر با حافظه های داخلی 16 ، 32 ، 64 و 128 گیگا بایتی عرضه می شود و هر کارت حافظه بالاتر حدودا 300 هزار تومان بر قیمت دستگاه اضافه خواهد کرد .

*آخرین قیمت تبلت آی پد ایر را اینجا ببینید .

فیلم اولین نمایش تبلت  آی پد ایر (ipad Air) در سایت Cnet با کیفیت بالا :   

(فیلم را در حالت full screen  ببینید)

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید