خانه - تبلت Tablet - تبلت LG - بررسی قیمت و مشخصات تبلت ال جی جی پد 8.3 LG G Pad + مقایسه

بررسی قیمت و مشخصات تبلت ال جی جی پد 8.3 LG G Pad + مقایسه

بررسی قیمت و مشخصات تبلت ال جی جی پد 8.3 LG G Pad + مقایسه

 

بررسی قیمت و مشخصات تبلت ال جی جی پد 8.3 LG G Pad + مقایسه
بررسی قیمت و مشخصات تبلت ال جی جی پد 8.3 LG G Pad + مقایسه


مزایای تبلت
: سرعت بالا ، قابلیت های چند وظیفه عالی ، قابلیت استفاده بعنوان ریموت کنترل تلویزیون
معایب تبلت :  صفحه نمایش با روشنایی کم و عمر شارژ باتری پایین

 

پس از بیش از یک وقفه یک ساله،ال جی با تبلت جدید جی پد 8.3 به دنیای تبلت های اندروید بازگشت . این تبلت 350 دلاری ( 1 میلیون و 150 هزار تومان)
در اندازه 8 اینچ ، با رزولوشن 1920*1200  و با پردازنده چهار هسته ای به بازار عرضه شده است . سوال اصلی این است که آیا این تبلت می تواند در بازار با تبلت های آیپد مینی اپل ، گاکسی 8.0 3 سامسونگ و نکسوس 7 گوگل رقابت کند ؟
از نظر ظاهری بنظر می رسد جی پد 8.3 کاملا شبیه به تبلت گلکسی تب 8.0 3 سامسونگ است  اما با ابعاد 8.5 * 5.0 * 0.33 اینچ کمی بزرگتر از آن بنظر می رسد اگر چه تفاوت جزئی است اما زمانی که تبلت را در یک دست نگه می دارید بطور محسوسی جی پد 8 بزرگ تر است .
وزن تبلت جی پد 8.3 چیزی حدود 337 گرم است که نسبت به رقیبان خود اندکی سنگین تر است در حالی که تبلت های گلکسی تب 8.0 3 و آیپد مینی کمتر از 310 گرم وزن دارند .

صفحه نمایش جی پد 8.3 با رزولوشن  1920*1200 پیکسل بالاتر از تبلت گلکسی تب 8.0 3 سامسونگ و برابر با نکسوس 7 گوگل است در حالی که به هیچ وجه قابل مقایسه با رزولوشن 2048* 1536 پیکسلی صفحه نمایش Retina در تبلت آی پد مینی اپل نیست .

با پردازنده چهار هسته ای  GHz 1.7 Qualcomm Snapdragon 600 اینتل و رم 2 گیگابایتی جی پد 8.3 قدرت و سرعت بالایی را از خود به نمایش گذاشته است و در برخی موارد عملکرد بهتری از سایر تبلت های هم رده خود است بطور مثال در  متوسط عملکرد طی تست های استاندارد از آنها عقب افتاده است اما در تست عملکرد کلی بطور قابل ملاحظه ای پیشی گرفته است . این تبلت همچنین دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی و کارت گرافیک Adreno 320 است .

از امکانات جانبی تبلت جی پد 8.3 می توان به دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت، دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو ، قابلیت استفاده بعنوان ریموت کنترل و USB 3.0 ، بلوتوث ،Android 4.2.2،  WiFi و قابلیت نصب حافظه جانبی microSD تا 40 گیگابایت اشاره کرد .

باتری 4،600 میلی آمپر پلیمر لیتیوم جی پد 8.3 در حال وبگردی از طریق اینترنت WiFi  و نور صفحه نمایش 40 درصد ، تقریبا 7 ساعت شارژ نگه می دارد که در مقابل سایر تبلت های رقیب بطور میانگین یک ساعت کمتر است .

در مجموع تبلت جی پد 8.3 ال جی در برابر آن چه که ارائه می دهد کمی گران بنظر می رسد و شما می توانید با اندکی هزینه بیشتر (تقریبا 150 هزار تومان) تبلت آی پد مینی اپل را با صفحه نمایش فوق تصور رتینا ، وضوح بسیار بالاتر و طراحی باریک تر و سبک تر خریداری کنید .

در هر صورت جی پد 8.3 انتخاب خوب و زیبایی است اما انتخاب های بهتری هم وجود دارد !

 

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

4 نظر

  1. جدیدا آیپد مینی رتینا داره ؟؟؟ کمی درست و با اطلاع بنویسین

  2. این بررسی جی پد بود یا تبلیغ آی پد مینی؟ 🙂 

    خواهشا تو بررسی هاتون به نقد تبلت بپردازید نه توصیه کردن به خرید برند خاصی.مردم فک و سلیقه دارن و خودشون تصمیم میگیرند.ممنون

    • @ میلاد
      دوست عزیز ما سعی می کنیم بدون اعمال سلیقه بررسی کنیم برای ما فرقی بین برندهای مختلف وجود ندارد به هر حال باید دستگاه ها با یکدیگر مقایسه شوند و ما تنها بر اساس واقعیات نظر می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید