خانه - تبلت Tablet - بررسی قیمت و مشخصات تبلت لنوو یوگا 10 Lenovo Yoga Tablet + عکس

بررسی قیمت و مشخصات تبلت لنوو یوگا 10 Lenovo Yoga Tablet + عکس

بررسی قیمت و مشخصات تبلت جدید لنوو یوگا 10 Lenovo Yoga Tablet 

بررسی قیمت و مشخصات تبلت جدید لنوو یوگا 10 Lenovo Yoga Tablet
بررسی قیمت و مشخصات تبلت جدید لنوو یوگا 10 Lenovo Yoga Tablet

با تبلت یوگا 10 ، لنوو سعی کرده است تا نحوه نگهداشتن تبلت را در دستان شما تغییر دهد ، ویژگی های این تبلت 300 دلاری ( حدودا 1 میلیون تومان ) که در رده تبلت های ارزان قیمت و مقرون بصرفه قرار می گیرد کاملا منحصر بفرد و جدید است .

از لحاظ طراحی ظاهری با اولین نگاه متوجه می شوید که این تبلت با سایر تبلت های 10 اینچ موجود کاملا متفاوت است . یک مفصل استوانه ای لولا مانند به شما کمک می کند تا مانند یک کتاب تبلت را  به راحتی با یک دست نگه دارید و دستتان جلوی صفحه نمایش را نگیرد و همینطور محل مناسبی است برای باتری غول پیکر 9,000 mAh  که بیش از 18 ساعت شارژ تبلت را تامین می کند ! اما متاسفانه این استوانه باعث می شود تبلت در زمان نگهداری بوسیله دو دست به هنگام بازی یا تایپ کمی نامتعادل بنظر برسد ،  همچنین یک پایه قابل تنظیم امکان گذاشتن تبلت بر روی هر سطحی را میسر می سازد ، پوسته پشت آن از مواد پلی کربنات ساخته شده است و خوشبختانه اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند .

با ابعاد 10.28*7.09*0.12(0.32) اینچ تبلت یوگا 10 لنوو کمی بزرگ تر از  گلکسی تب 10.1 3 سامسونگ است . کاملا قابل انتظار است که با توجه به لولای این تبلت وزن آن کمی بیشتر از سایر تبلت ها و در حدود 603 گرم باشد ولی در مقایسه با گلکسی تب 3 10.1 سامسونگ با وزنی حدود 500 گرم  خیلی سنگین به نظر نمی رسد .

تبلت یوگا 10 دارای یک  صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1280*800 IPS است که قابلیت پشتیبانی از زوایای دید متفاوت را دارد و در تست ما تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی از خود به نمایش گذاشت .

در داخل تبلت یوگا 10 لنوو دارای یک پردازنده   1.2GHz quad-core MediaTek  چهار هسته ای  با عملکردی معقول و مناسب و 1 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است البته متوجه شدیم که تبلت در هنگام تغییر وضعیت از حالت عمودی به افقی و بالعکس دارای کمی تاخیر است .

یوگا 10 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و بر روی پایه استوانه ای و یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلوست . همچنین لنوو اسپیکر دوگانه ای را بر روی استوانه تبلت قرار داده است که از خود صدای بسیار قدرتمند و قابل توجهی پخش می کند که برای یک تبلت ارزان قیمت کافی است .

از دیگر امکانات تبلت یوگا 10 لنوو می توان به بلوتوث داخلی ، هدفون ، میکروفون ، microUSB و سیتم عامل Android 4.2.2 اشاره کرد .

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید