خانه - تبلت Tablet - تبلت Encore توشیبا آیپد مینی Apple را هدف گرفته است !

تبلت Encore توشیبا آیپد مینی Apple را هدف گرفته است !

Toshiba-Encore-tablet
Toshiba-Encore-tablet

تبلت Encore توشیبا آیپد مینی Apple  را هدف گرفته است !
توشیبا با نمایش تبلت جدید 8 اینچ خود با نام  Encore در نمایشگاه IFA 2013  برلین عملا مینی آیپد Apple را هدف قرار داده است Tدر این نمایشگاه شاهد عرضه اولین تبلت با ویندوز 8.1 بودیم که نام توشیبا روی آن حک شده است .

قیمت این تیلت یا قیمت مینی آیپد برابری می کند اما به نسبت آن دارای صفحه نمایشی با قدرت تفکیک پذیری و رزولوشن بالاتری است .
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این تبلت فطر بسار باریک آن است،  0.43 اینچ بصورت غیر قابل انکاری نازک است با این حال به نازکی و سبکی مینی آیپد نمی رسد چرا که مینی آیپد با قطر 0.3 اینچی سبکتر و با وزن 10.9 اونسی در مقایسه با وزن 16.9 اونسی توشیبا سبکتر است .
وضوح تصویری 1200*800 پیکسلی آن به  پای وضوح تصویر 1200*1920 پیکسلی نکسوس نمی رسد اما یک واقعا یک تصویر پر جنب و جوش و پویا ارائه می کند .  زاویه دید نزدیک به 90 درجه ای این تبلت باور نکردنی است بطوری که قطعا توشیبا به آن افتخار می کند .
طراحی ظاهری آن چندان چنگی به دل نمی زند و از پرسپکتیو مناسبی برخوردار نیست .
از نظر سخت افزاری این تبلت دارای یک پردازنده 1.7 گیگا هرتزی اتم اینتل ،  2 گیگا بایت رم بوده و تا 64 گیگا بایت حافظه جانبی را پشتیبانی می کند . پردازنده اینتل آن چندان شارژ نگه نمی دارد اما با اینحال بسار قدرتمند و کاراست و به شما امکان استفاده از قابلیت جدید اینتل بنام InstantGo  را می دهد بطوری که تبلت شما در حالت خواب هم می تواند اطلاعات را پردازش کند و اطلاعات دریافت کند !
با میکروفون های دوگانه و دوربین 2 مگاپیکسلی اولین تبلت ویندوز هشت و یکی است که  استاندارد اسکایپ را اخذ کرده است .
متاسفانه هنوز موفق به لمس  و تست نرم افزاری آن نشده ایم  اما مظمئنا در آینده این کار را می کنیم .
توشیبا قطعا با عرضه این مدل تبلت خود  کار بزرگی کرده است اما آیا این تبلت بهتر از آیپد مینی است ؟ برای رسیدن به پاسخ نیاز داریم صبر کنیم تا بتوانیم تا بررسی همه جانبه ای از این تبلت انجام دهیم پس صبر کنید تا این تبلت به بازار عرضه شود .

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید