خانه - تبلت Tablet - بررسی مشخصات و قیمت تبلت ایسوس ترنسفورمر بوک ASUS Transformer Book T100

بررسی مشخصات و قیمت تبلت ایسوس ترنسفورمر بوک ASUS Transformer Book T100

بررسی مشخصات و قیمت تبلت ایسوس ترنسفورمر بوک ASUS Transformer Book T100

این تبلت هم اکنون در ایران قابل دسترسی است . 

تبلت ایسوس ترنسفورمر بوک ASUS Transformer Book T100
تبلت ایسوس ترنسفورمر بوک ASUS Transformer Book T100

مزایای تبلت : عمر بسیار طولانی باتری، قیمت  نسبتا ارزان ، ویندوز 8.1 نصب شده ، کیبرد رایگان ، پردازنده Bay Trail ، دوربین با کیفیت

معایب تبلت : شارژ آن خیلی طول می کشد ، صفحه کلید کوچک

نظر کافه لپ تاپ : اگر یک تبلت ویندوزی 10 اینچ با قیمت مناسب و به اندازه کافی خوب برای انجام کارهای روزانه نیاز دارید که بتواند در تمام طول روز بدون شارژ مجدد قابل استفاده باشد ترنسفورمر بوک T100 یک انتخاب بسیار قانع کننده است.

اگر تا بحال بدنبال یک تبلت ویندوزی بودید تنها دو انتخاب داشتید ، می توانستید یک تبلت گران قیمت با پردازنده core  اینتل با قدرت بالا ولی با طول عمر باتری کوتاه بخرید یا یک تبلت ارزان تر ( اما همچنان گران قیمت ) با پردازنده Atom با طول عمر باتری بالا ولی با سرعت پایین . اما با ورود ترنسفورمر بوک T100  ایسوس با پردازنده جدید چهار هسته ای ولی نسبتا کم قدرت Atom Bay Trail  و با قیمتی در حدود 1.8 تا 2 میلیون تومان در حالی که دارای یک صفحه نمایش جذاب 10.1 اینچی IPS و طول عمر باتری بسیار بالا است ، می توانید یک تبلت مقرون به صرفه داشته باشید .

از نظر ظاهری Transformer Book T100 دارای ابعاد 264*170*10.4 میلیمتر و وزنی معادل 544 گرم است ، در حقیقت این تبلت یکی از سبک ترین تبلت های 10 اینچی موجود بشمار می آید چرا که تقریبا 140 گرم سبک تر از مایکروسافت سورفیس 2 و حتی حدودا 110 گرم سبک تر از ipad است اما هم وزن با تبلت ThinkPad 2 لنوو  می باشد با وجود اینکه کمی ضخیم تر از آن است .

با پردازنده 1.3-GHz quad-core Atom Z3740 و 2 گیگابایت رم ترنسفورمر بوک تی100 به اندازه کافی قدرتمند هست تا از پس وظایف و برنامه های ویندوز بر بیاید و تنها در 17 ثانیه ویندوز را بوت می کند و همچنین حافظه داخلی این تبلت 64 گیگابایت و از نوع SSD  است و با سرعت انتقال داده قابل قبول است .

صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS این تبلت با وضوح تصویر 1366*768 پیکسل رنگ هایی کاملا دقیق و زاویه دید گسترده ارائه می دهد اما در تست روشنایی پایین تر از حد انتظار ظاهر شده بطوری که روشنایی و درخشندگی آن نسبت به سورفیس پرو 2 و تینک پد 2 لنوو کمتر است . اما این صفحه نمایش لمسی خازنی با قابلیت درک همزمان 5 انگشت نسبت به حرکات و اشارات بسیار حساس است بطوری که می توان براحی حرکاتی مانند زوم و رسم اشکال را انجام داد .

تبلت Transformer Book T100 با یک کابل microUSB  قابل شارژ و انتقال دیتا است ، علاوه بر این یک پورت micro HDMI و یک درگاه microSD برای اتصال کارت های حافظه بهمراه ورودی / خروجی میکروفن و هدفون از دیگر درگاه های این تبلت ایسوس است در حالی که کیبرد آن بوسیله یک پورت کامل USB 3.0  به تبلت متصل می شود . همچنین بدنیال دوربین پشت تبلت نگردید چرا که آن را پیدا نمی کنید ! در حقیقت این تبلت تنها یک وبکم 1.2 مگاپیکسلی برای گفتگوی تصویری دارد که از وضوح تصویر نسبتا خوبی نیز برخوردار است .

باتری Transformer Book T100 در حالت روشنایی 40 درصد صفحه نمایش و با وبگردی مستمر از طریق WiFi چیزی حدود 12 ساعت و نیم شارژ نگه میدارد که 4 ساعت بالاتر از میانگین تبلت های هم رده است اما این طول عمر بسیار بالای باتری یک عیب هم دارد و آن این است که یک شارژ کامل آن حدودا چهار ساعت زمان نیاز دارد .

قیمت تبلت_های ایسوس موجود در بازار  

 

 

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید