خانه - تبلت Tablet - قیمت تبلت های دل ونیو 7 Dell Venue و دل ونیو 8 Dell Venue +مشخصات تبلت

قیمت تبلت های دل ونیو 7 Dell Venue و دل ونیو 8 Dell Venue +مشخصات تبلت

این یک تبلت ارزان است نه مد روز !

قیمت تبلت های دل ونیو 7 Dell Venue و دل ونیو 8 Dell Venue +مشخصات تبلت
قیمت تبلت های دل ونیو 7 Dell Venue و دل ونیو 8 Dell Venue +مشخصات تبلت

 

مزایای تبلت : قیمت ارزان ، سیستم عامل اندروید 4.2.2 خالص، کارت خوان microSD

معایب تبلت : بازی های سنگین دیر لود می شوند ، صفحه نمایش لمسی به اندازه کافی حساس نیست ، عمر باتری کم

نظر کافه لپ تاپ: تبلت Dell Venue با توجه به طراحی ساده و عملکرد آن دارای قیمت معقول و ارزان و برای خریداران با بودجه محدود و کاربرد های معمولی مانند وبگردی و تماشای ویدئو کاملا مناسب است .

 

 

 

تبلت های دل ونیو 7 Venue و دل ونیو 8 Venue دو تبلت 7 و 8 اینچی محصولات جدبد شرکت Dell هستند که تنها در دوربین و ابعاد تفاوت دارند و در سایر مشخصات کاملا مشابه هستند .

تبلت ونیو 7 Venue دارای طراحی ای ساده است و براحتی در دست قرار می گیرد و قیمت 149 دلاری آن کاملا به نسبت عملکرد معقول بنظر می رسد . امروزه انتخاب تبلت های 7 اینچ کار سختی است اما خریداران با بودجه محدود با وجود تبلت ونیو 7 کار راحتی برای انتخاب تبلت مناسب در پیش خواهند داشت .

تبلت ونیو 7 با ابعاد 193*116*9.6 میلی متر و وزن 235 گرمی در مقایسه با سایر تبلت های هم رده بصورت کاملا مشخصی ضخیم تر اما سبکتر است بطور مثال این تبلت نسبت به نکسوس 7 با وزن 300 گرمی حدودا 65 گرم سبکتر است با این حال نکسوس7 با ضخامت 8.6 میلیمتری حدود 1 میلیمتر از ونیو 7 باریک تر است .

در داخل ونیو 7 یک پردازنده   dual-core Atom Z2580 2.0GHz  اینتل در کنار 2 گیگابایت رم جای گرفته است ، همچنین این تبلت حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایتی را پشتیبانی می کند .

از دیگر امکانات ونیو 7 می توان به Bluetooth 4.0، GPS ، WiFi ، درگاه Micro-USB ، کارت خوان microSD ، یک دوربین VGA در جلو و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت تبلت اشاره کرد .

فضاهای خالی کافی اطراف ونیو اجازه می دهد بدون تماس انگشت شصت تان با صفحه نمایش این تبلت را نگه دارید و به انگشتان خود استراحت دهید .

در نهایت تبلت ونیو 7 تبلتی ساده ، ارزان و مناسب برای کارهای روزمره است و نباید از آن انتظار داشته باشید که بازی های سنگین را براحتی لود کند اما به نظر ما نکسوس 7 با توجه به امکانات بیشتری که دارد خیلی هم گران تر نیست.

اما تبلت ونیو 8 با ابعاد 210*129*9.6 میلیمتر ، وزن 290 گرمی و با قیمت 180 دلاری و صفحه نمایش 8 اینچی در مقابل سایر تبلت های 8 اینچی مطرح با صفحه نمایش فوق العاده ، امکانات آن چنانی ، پردازنده سریعتر و طراحی باریک قابل رقابت نیست اما بصورت چشمگیری ارزان تر و سبک تر است .

در مقایسه با ونیو 7 تبلت ونیو 8 دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت خود است  بجز دوربین ها سایر امکانات نظیر پردازنده ، رم و حافظه داخلی دو تبلت و همینطور امکانات جانبی آنها کاملا یکسان است .

 

 

 

 

قیمت تبلت های دل ونیو 7 Dell Venue و دل ونیو 8 Dell Venue +مشخصات تبلت

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

5 نظر

  1. شرمنده این تبلت سیم کارت خور هست یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط زود ج بدین شرمنده

    • خیر این تبلت قابلیت نصب سیمکارت را ندارد
      در ضمن این تبلت به تازگی معرفی شده و هنوز وارد بازار نشده است
      در بین تبلت های ارزان قیمت سیم کارت خور، تبلت های سری fonepad ایسوس نظیر ME371 و ME372 در حال حاضر در کشور موجود و گزینه خوبی برای شما هستند ، برای مشاهده قیمت و مشخصات به قسمت قیمت تبلت های ایسوس مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید