خانه - لپ تاپ Laptop - راهنمای خرید لپ تاپ - بررسی کامل قیمت و مشخصات لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ Samsung Ativ Book 9 Plus + عکس

بررسی کامل قیمت و مشخصات لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ Samsung Ativ Book 9 Plus + عکس

 قیمت و مشخصات لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ Samsung Ativ Book 9 Plus

بررسی کامل قیمت و مشخصات لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ Samsung Ativ Book 9 Plus + عکس
بررسی کامل قیمت و مشخصات لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ Samsung Ativ Book 9 Plus + عکس

مزایای لپ تاپ : طراحی فوق العاده زیبا ، قوی و باریک، صفحه نمایش لمسی فوق العاده با وضوح بالا، عمر باتری واقعا خوب
معایب لپ تاپ :  قیمت بالا در حدود  4 میلیون و 500 هزار تومان

لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ از نظر ظاهری بسیار زیبا و شکیل و کاملا شبیه به لپ تاپ های سری بوک 9 این شرکت است ، پوشش خارجی آن از مفرغ آبی با لبه های نقره ای رنگ است .
ارتفاع ایتیو بوک 9 پلاس 13.6 میلی متر و وزن آن 1390 گرم است ، می بینید که بسیار باریک و سبک بنظر می رسد .

صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی آن از نوع  LED  بینهایت شفاف و براق بوده  و دارای رزولوشن غیر قابل تصور (QHD+ (3200*1800  می باشد بطوری که کوچکترین جزئیات را از دست نخواهید داد . همچنین صفحه نمایش آن تا 180 درجه قابل باز شدن است و شما می توانید در هر زاویه و وضعیتی از قابلیت لمسی آن استفاده کنید.

در داخل  لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس پردازنده قدرتمند نسل چهارمی اینتل  1.6GHz Core i5 4200U به همراه رم  4  گیگابایتی DDR3 SDRAM 1,600MHz  ، کارت گرافیک 1749MB (shared) Intel HD Graphics 4400 و هارد درایو 128گیگابایتی SSD قرار دارد . پردازنده 1.6GHz Core i5 4200U اینتل  عملکردی بسیار نزدیک به پردازنده  2GHz Core i7 3527U دارد و  کمک شایانی به افزایش سرعت لپ تاپ و کاهش مصرف انرژی خواهد کرد همچنین این لپ تاپ بیش از 11 ساعت قابلیت کار مداوم با باتری را دارد که برای یک لپ تاپ فوق العاده است .

صفحه کلید Samsung Ativ Book 9 Plus دارای نور پس زمینه است نور آبی ملایمی که اجازه می دهد به راحتی حروف روی کیبرد را بخوانید و بقدری طراحی آن ماهرانه است که به سختی می توانید متوجه آن در نور معمولی شوید همچنین کلید ها به اندازه کافی بزرگ طراحی شده اند تا کار کردن با آنها راحت و لذت بخش باشد .

سامسونگ واقعا پورت های میکرو را دوست دارد و از این نوع پورت ها در ایتیو بوک 9 پلاس نیز استفاده کرده است ، یک پورت HDMI  و VGA میکرو  بهمراه  2 پورت USB 3.0 و یک پورت SD کارت . اما برای ما جالب است که آیا قرار دادن یک پورت کامل HDMI  اینقدر سخت بوده که سامسونگ آن را قرار نداده است ؟!
ایتیو بوک 9 پلاس  همچنین بلوتوث 4 و WIFI  802.11 a/b/g/n را پشتیبانی می کند ، فاقد درایو نوری بوده و بصورت پیشفرض روی آن (Windows 8 (64-bit نصب شده است .
با  لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس (Samsung Ativ Book 9 Plus) شما می توانی با استفاده از برنامه Sidesync  سامسونگ از طریق وایرلس یا کابل به گوشی های گلکسی خود متصل شده و با سرعت بالایی در آن تایپ کنید یا به انتقال فایل بپردازید .

فکر می کنید چیزی بهتر از این ها هم می توان از یک لپ تاپ انتظار داشت ؟

 گالری عکس های لپ تاپ ایتیو بوک 9 پلاس سامسونگ :

 

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید