خانه - گالری - لپ تاپ های HP سری EliteBook 800 به بازار آمد

لپ تاپ های HP سری EliteBook 800 به بازار آمد

hp-elitebook-800-series
hp-elitebook-800-series

باریک، براق و قوی ویژگی هایی است که در نگاه اول می توان به لپ تاپ های سری EliteBook 800 شرکت HP نسبت داد .

این لپ تاپ ها در سه مدل 12 اینچی  (EliteBook 820 G1) و 14 اینچی (EliteBook 840 G1) و  15.6 اینچی (EliteBook 850 G1)  به بازار عرضه شده اند .

اولین نکته ای که در این لپ تاپ ها توجه ما را به خود جلب می نماید شاسی آن است که با یک آلیاژ از منیزیم براق ساخته شده است ، همچنین این لپ تلپ ها نسبت به مدل های قبلی حدودا 40 درصد باریک تر و 20 درصد سبک تر به نظر می رسند.
لپ تاپ های سری  EliteBook 800 استاندارد دوام MIL-STD 810G را کسب کرده اند که به این معناست که می توانند در برابر سقوط از ارتفاع 75 سانتی متری از خود مقاومت نشان دهند .
در این مدل های از پورت های سریال و مدم خبری نیست اما سعی شده پورت های  گرافیک  ، شبکه و پورت اتصال داک در آن حفظ شود .
هر لپ تاپ از این سری به یک پردازنده نسل چهارمی اینتل (Haswell) مجهز شده است که شروع آن از Core i3 است .
از ویژگی های مدل 14 اینچی(EliteBook 840 G1) ، صفحه نمایش لمسی اختیاری و اسلیو باتری است . HP ادعا می کند که اسلیو  عمر باتری نوت بوک را  از 12 ساعت به 33 ساعت افزایش می دهد .
این لپ تاپ ها همچنین از فناوری شروع مطمئن و بایوس خود تعمیرگر پشتیبانی می کنند بدین صورت که یک کپی از بایوس را در یک درایو فلش ذخیره می کند و در صورت خرابی بایوس توسط برنامه های مخرب می تواند بایوس را جابگزین بایوس معیوب کند .
همچنین امکان امنیتی دیگر امکان رمز گذاری فایل ها را از طریق یک برنامه  در اختیار کاربران قرار می دهد بطوری که شما هر فایلی که در پوشه خاص نرم افزار قرار دهید رمزگذاری می شود و شما می توانید از طریق هر سرویس ایمیل پیامهای رمزگذاری شده خود را برای دوستانتان ارسال کنید و پیام رمز گذاری شده در مقصد توسط برنامه رمزگشا دیکریپت می شود .
قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ ها بر پایه 800 دلار در نظر گرفته شده است و از هم اکنون ذر دسترس مشتریان قرار دارد .

لپ تاپ های HP سری EliteBook 800

همچنین ببینید

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس زنبوک ASUS Zenbook UX301

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس زنبوک ASUS Zenbook UX301

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس زنبوک ASUS Zenbook UX301     مزایای لپ …

دیدگاهتان را بنویسید