خانه - موبایل - صفحه آبی مرگ در آیفون 5 اس – 5s iphone گزارش شد

صفحه آبی مرگ در آیفون 5 اس – 5s iphone گزارش شد

بروز مشکل صفحه آبی در آیفون 5s
بروز مشکل صفحه آبی در آیفون 5s

صفحه آبی مرگ در آیفون 5 اس – 5s iphone گزارش شدد

Apple این قول فناوری هم از اشتباه مصون نیست . بر اساس اطلاعات رسیده تعدادی از کاربران آیفون در انجمن پشتیبانی سایت اپل گزارشهایی را مبنی بر یک ایراد نرم  افزاری در آیفون های 5 اس اعلام کرده اند که بر اساس آن گوشی آنها پس از نمایش یک صفحه آبی ریست شده است .
این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که کاربران در حال استفاده از برنامه iWork  بوده اند و با فشار دادن دکمه home  قصد تغییر برنامه و انتخاب برنامه ای دیگر را داشته اند . بنظر می رسد این مشکل مربوز به برنامه های ios  بوده و ربطی به سخت افزار نداشته باشد با این حال  ما آن را آزمایش کردیم ولب نتوانسته ایم این مشکل را با سیستم عامل iOS 7.0.1 تحربه کنیم .
برخی برای رفع این مشکل خاموش کردن همگام سازی iCloud را پیشنهاد می کنند اما بنظر می رسد این روش هم مشکل را حل نمی کند . آزمایش های ما بروز اختلال در سیستم عامل را با نمایش لوگوی اپل نشان می دهد اما پس از چند لحظه اوضاع به شرایط عادی باز می گردد   . تا کنون اپل دو بروز زسانی از نسحه 7.0 IOS  منتشر کرده است که بخاطر مشکلی بوده است که به کاربران اجازه دور زدن و باز کردن کلمه عبور بر روی صفحه نمایش گوشی را می داد.
با توجه به مشکل اخیر باید منتظر باشیم تا اپل به سرعت بروزرسانی جدیدی را منتشر کند .

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید