خانه - لپ تاپ Laptop - راهنمای خرید لپ تاپ - بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 HP ZBook

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 HP ZBook

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 HP ZBook

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 HP ZBook
بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 HP ZBook


مزایای لپ تاپ
: صفحه نمایش درخشان و فوق العاده ، صدای با کیفیت ، عمر باتری طولانی، عملکرد سریع ، پردازنده چهار هسته ای قدرتمند ، تغییر آسان سخت افزار ، تنظیمات امنیتی قوی – تاچ پد کاربردی

معایب لپ تاپ : بیش از  حد انتظار بزرگ و سنگین است

نظر کافه لپ تاپ : اگر یک لپ تاپ فوق العاده قدرتمند و سریع در خانه یا محل کارتان نیاز دارید و نمی خواهید هر روز آن را باخود جابجا کنید این لپ تاپ مناسب شماست

 

 

مشخصات لپ تاپ : لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 یک لپ تاپ بسیار قدرتمند و سریع است ، این لپ تاپ قدرت و سرعت خود را مدیون پردازنده 2.7 گیگاهرتزی Core i7 Haswell  و 16 گیگابایت رم DDR3 است و کارت گرافیک آن یک گیگابایتی و از نوع Nvidia Quadro K610M می باشد

لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 یک هارد 500 گیگابایتی دارد در حالی که این لپ تاپ قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی 3 هارد با سرعت بسیار بالای 7,200rpm را داراست .  لپ تاپ 2 هارد تا یک ترابایتی را پشتیبانی می کند و اگر نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره اطلاعات داشتید می توانید براحتی درایو نوری را با یک هارد دیسک 750 گیگابایت عوض کنید !  همچنین یک پورت Thunderbolt برای جابجایی اطلاعات با سرعت فوق العاده بالای 10 گیگابایت بر ثانیه بر روی آن نصب شده است تا شما دیگر نگران سرعت ذخیره اطلاعات یا جابجایی داده هایتان نباشید . همچنین در مدل جدید این لپ تاپ شما قادر خواهید بود از یک کارت حافظه 128 گیگابایتی از نوع mSATA  نیز استفاده کنید .

وزن این لپ تاپ 2 کیلو و 812 گرم و ابعاد آن 38.1*25.6*3 سانتیمتر است که خیلی بزرگ و سنگین بنظر می رسد . پس فکر اینکه بتوانبد با این لپ تاپ به این طرف و آن طرف بروید را از سر خود بیرون کنید !

اچ پی زد بوک 15 از یک صفحه نمایش  15.6 اینچی با وضوح تصویر 1920*1080 برخوردار است که مات و ضدتابش بوده و زاویه دید بسیار مناسبی دارد و تماشای فیلم و بازی ویدئویی با آن بسیار لذت بخش بنظر می رسد .

صفحه کلید این لپ تاپ جزیره ای و دارای نور پس زمینه بوده و از صفحه اعداد کامل برخوردار است  ، تاچ پد لپ تاپ فوق العاده عالی و درای دکمه های اضافی برای کار راحت تر است و ابعاد آن 5.7*10.4 سانتیمتر می باشد .

در زیر صفحه کلید اعداد اچ پی زد بوک 15 یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بدون نیار به وارد کردن پسورد به لپ تاپ لاگین کنید این لپ تاپ همچنین مجهز به ماژول پلاتفرم قابل اطمینان TPM است که اطلاعات شخصی شما را امن نگه می دارد . علاوه بر این ها این لپ تاپ مجهز به کارت خوان  Smart Card و کلید یدکی است تا بتوانید پسوردهای فراموش شده را بازیابی کنید .

علارغم اعتقاد برخی افراد به گرم شدن بیش از حد لپ تاپ های اچ پی این لپ تاپ در طول استفاده ما گرمای قابل قبولی تولبد کرده است .

پورت های قرار داده شد روی لپ تاپ عبارتند از Combo Headphone/Mic Jack; DisplayPort، Ethernet، Lock Slot، Smart Card Reader; Thunderbolt، USB 2.0،  USB 3.0 و ما تا 4 پورت USB را در این دستگاه شمردیم ، همچنین ویندوز 7 روی آن نصب شده است .

باتری  اچ پی زد بوک 15 از نوع 8 سلولی بوده و تا 7 ساعت و 45 دقیقه شارژ نگه میدارد که نسبت به معدل لپ تاپ های هم رده 2 ساعت بیشتر است . اگر این مقدار زمان هم برای شما کافی نیست می توانید باتری 9 سلولی اچ پی را را هزینه ای حدودا 160 دلاری تهیه کنید

این لپ تاپ به شدت قابل شخصی سازی است و بنظر می رسد مدل های متفاوتی از این لپ تاپ وارد بازار شود اما  قیمت پایه برای مشخصات ذکر شده چیزی حدود 8 میلیون تومان خواهد بود .

 

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید