خانه - گالری - بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5

آخرین قیمت » 1 میلیون و 800 هزار تومان 

 قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5
قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5

 

مزایا : صفحه نمایش زیبای 1080P،  عملکرد قوی، دوربین عالی، طراحی مقاوم در برابر آب، عمر باتری خوب

معایب :  پورت USB پوشش داده شده ، شاسی پلاستیکی ، صدا می توانست بهتر باشد

نظر کافه لپ تاپ :  گلکسی اس 5 سامسونگ با مزایایی همچون صفحه نمایشی درخشان ، دوربین بهبود یاقته و طراحی مقاوم در برابر آب یکی از بهترین گوشی های هوشمند در حهان است .

 

 

سامسونگ در آینده نگری شهره است اما در مورد گوشی Galaxy S5 این زمان کمی کوتاه بنظر می رسد . حسگر ضربان قلب و خواننده اثر انگشت آپشن های خوبی هستند اما دیگر بیشتر شبیه به آیتم های ضروری شده اند که هر گوشی هوشمند پیشرفته ای باید آن ها را داشته باشد  و در واقع سامسونگ تکنولوژی جدید و متمایزی در گوشی جدید خود تعبیه نکرده است . چیزی که بیشتر توجه ما را به خود جلب می کند صفحه نمایش فوق العاده و دوربین پیشرفته بهمراه طراحی ضد آب گلکسی S5 است که آن را به بهترین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ تبدیل کرده است .

 

 طراحی Galaxy S5 

یک بار دیگر گل سرسبد گوشی های هوشمند سامسونگ در یک شاسی پلاستیکی به جای فلزی پیچیده شده ، اما این بدان معنا نیست که کهکشان S5 جذاب نباشد . در واقع گلکسی اس 5 به لطف پنل پشتی طرح دارش جذاب تر و بهتر از سلف خود بنظر می رسد .  در حالی که S4 ظاهری خمیده و لبه هایی گرد داشت گلکسی اس 5  با صفحه نمایش بزرگتر 5.1 اینچی، قدری بلند تر است و  ظاهری مستطیل شکل دارد .

پورت جک هدفون و بلستر IR  در بالا و دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست و چپ قرار دارند. یک رویداد ناخوشایند هر زمان که بخواهید گوشیتان را شارژ کنید رخ می دهد و آن مشکل این است که سامسونگ برای جلوگیری از ورود آب به داخل گوشی پورت microUSB را پوشانده است وهر بار برداشتن پوشش کار را برای شارژ دستگاه کمی سخت خواهد کرد .

بعنوان یک موبایل -تبلت گلکسی اس 5 دارای ابعادی بزرگ تر و البته سنگین تر از گلکسی اس 4 است و این مسئله کار را برای نگهداشتن گوشی در یک دست دشوار می کند .

 

قابلیت ضد آب Galaxy S5 

گلکسی اس 5 همچنین می تواند به مدت 30 دقیقه فشار در عمق 1 متری زیر آب را تحمل کند . اصلا فکر این را نکنید که بتوانید مثل Xperia Z1 سونی زیر آب استخر شنا کنید و عکس بگیرید ، قابلیت ضد آب گلکسی اس 5 تنها برای عمق کم و جلوگیری از خراب شدن گوشی در بروز حوادثی نظیر افتادن در آب است . ما همچنین برای آزمایش Galaxy S5 را برای چند دقیقه درون ظرف آبی قرار دادیم و پس از خارج کردن و خشک کردن همه چیز مرتب بود ، البته ما انتظار نداشتیم که در حالت خیس بودن صفحه نمایش کار کند که البته کارهم نکرد !

 

صفحه نمایش Galaxy S5 

شما نخواهید توانست گوشی هوشمندی با صفحه نمایشی زرق و برق دار تر بیابید .

Galaxy S5 دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED است و علاوه بر درخشان تر بودن رنگ های غنی تر و کنتراست بهتری از گوشی های سلف خود ارائه می کند مخصوصا در فضای آزاد گلکسی اس 5 بصورت پیش فرض به تجزیه و تحلیل نور دریافتی و تطبیق آن با چیزی که شما در حال مشاهده هستید می پردازند و بنظر می رسد تصویری روشن تر و رنگی غنی تر از 5S آیفون ارائه می کند .

 

حسگر اثر انگشت 

از حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 می توانید برای ورود به گوشی و ورود به حساب کاربری سامسونگ تان استفاده کنید اما قابلیتی که حتی آیفون 5s هم ندارد این است که شما می توانید با استفاده از اثر انگشت تان در  Galaxy S5  از طریق برنامه های paypal پرداخت آنلاین انجام دهید . کار ثبت اثر انگشت  Galaxy S5 بسیار ساده است و بدون بروز مشکل و دردسر می توانید اثر انگشت تان  را در گوشی ثبت کنید .

 

بازدهی سخت افزاری 

گلکسی اس 5 دارای پردازنده قدرتمند 2.5 Snapdragon 801-  GHz با کارت گرافیک Adreno 330 و رم 2 گیگابایتی وارد بازار شده است . این ترکیب اجزا عملکرد چشمگیری را هم در تئوری و هم در عمل بوجود می آورد  .
دوربین Galaxy S5

دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در برابر  S4  سریع تر و واضح تر است و  بهم ریختگی  کمتری ایجاد می کند . تنظیمات زمان حاضر HDR  اجازه می دهد قبل از فشردن دکمه عکاسی بتوانبد پیش نمایش از تصاویر پویای با دامنه زباد را داشته باشید . همچنین دوربین پیشرفته آن قابلیت های زیادی نظیر ترکیب حالت های چند گانه به یکی، قابلیت فوکوس انتخابی را ارائه می دهد حتی سامسونگ می گوید مدت زمات فوکوس گلکسی اس 5 را به یک سوم  زمان همتایانش کاهش داده است . به طور کلی، S5 تصاویر واضح و رنگارنگی در خارج از منزل و کمی بهتر از سلف خود در داخل خانه ارائه می دهد .

4G LTE

درمورد سرعت دانلود و اپلود اینترنت و شبکه گلکسی اس 5 چیزی حدود 18.8 Mb را در ثانیه دانلود و 13.9 Mb را آپلود می کند . ورژن  AT&T گلکسی ای 5 سرعت کمتری دارد و نزدیک 5 Mb برثانبه دانلود و 2.3 Mb بر ثانیه آپلود می کند .  همچنین گلکسی اس 5 وریزون قابلیت اتصال به شبکه های LTE AWS را دارد و به همین خاطر سرعت انتقال داده در آن بسیار زیاد است .

  عمر باتری گلکسی S5

این گوشی دارای یک باتری 2800 میلی آمپر است که به ان اجازه می دهد تا 8 ساعت و نیم در خالت وبگردی شارژ نگه دارد که در نسخه AT&T یک ساعت افزایش می یابد . در حالت Power Savings برای افزایش طول عمر باتری گلکسی اس 5 دارای صفحه نمایش سیاه و سفید خواهد بود و بیشتر برنامه ها محدود می شوند ، mobile data گوشی زمانی که صفحه نمایش خاموش می شود قطع می شود و بلوتوث و وای فای نیز خاموش خواهند شد . در این حالت رابط کاربری تنها سه گزینه  تلفن ، پیام و اینترنت را نمایش می دهد اما شما می توانید 6 گزینه دیگر را به این لیست اضاقه کنید . تنها مشکل حالت Power Saving زمان طولانی فعال و غیر فعال شدن آن است که مانند ریست شدن دستگاه چیزی حدود 15 تا 20 ثانبه طول می کشد و اعصاب خورد کن است.

 

با مشخصاتی که ذکر کردیم کمتر گوشی دیگری یافت می شود که بتواند جای گلکسی اس 5 را در دستان شما پر کند !

 

موفق و پیروز باشید

کافه لپ تاپ

 

 

 

 

همچنین ببینید

لپ تاپ تبلت ASUS Transformer Book TX300 - بهترین لپ تاپ تبلت هیبرید ویندوز 8

بهترین لپ تاپ های ایسوس ASUS موجود در بازار

بهترین لپ تاپ های ایسوس ASUS بر اساس کاربرد   طی دو سال اخیر ایسوس …

دیدگاهتان را بنویسید