خانه - تبلت Tablet - بررسی قیمت و مشخصات تبلت نوکیا لومیا 2520 Nokia Lumia

بررسی قیمت و مشخصات تبلت نوکیا لومیا 2520 Nokia Lumia

بررسی قیمت و مشخصات تبلت نوکیا لومیا 2520 Nokia Lumia

بررسی قیمت و مشخصات تبلت نوکیا لومیا 2520 Nokia Lumia
بررسی قیمت و مشخصات تبلت نوکیا لومیا 2520 Nokia Lumia

 

مزایای تبلت : طراحی شیک و زیبا ، صفحه نمایش درخشان ، عملکرد سریع، عمر باتری بسیار عالی، صفحه کلید راحت

معایب تبلت : برنامه های محدود ، دوربین بدون زرق و برق ، تاچ پد نامناسب ، باقی ماندن اثر انگشت روی تبلت ، کیبرد بدون نور پس زمینه

نظر کافه لپ تاپ : اگر شما قادر به کنار آمدن با محدودیت های ویندوز RT  هستید این تبلت با مزایای زیادی که دارد انتخاب بسیار خوبی برای شماست .

 

 

 

نوکیا با گوشی های هوشمند خود بسیار شناخته شده است ، این بار این شرکت با اولین تبلت ویندوز 8.1 خود در حال دست و پاکردن جای پای مناسبی در بازار تبلت دنیاست .
لومیا 2520 یک تبلت 10.1 اینچی با پردازنده Qualcomm Snapdragon ، صفحه نمایش full HD و و ظاهری براق است . ابعاد تبلت 10.5*6.6*0.35 اینچ است که از این نظر نسبت به سورفیس 2 مایکروسافت کمی کوچک تر است اما دو تبلت در وزن 635 گرمی با یکدیگر برابری می کنند اما آی پد ایر نسبت به هردوی انها سبک تر و باریک تر است .

از نظر کارایی لومیا 2520 با پردازنده چهار هسته ای 2.2GHz  Qualcomm Snapdragon 800 و رم 2 گیگابایتی یک تبلت سریع محسوب می شود بطوری که در تست ما هیچ گونه علامتی از کندی در آن دیده نشد حتی زمانی که ما همزمان چندین برنامه را باز کرده و مشغول تماشای فیلم بودیم !

صفحه نمایش لومیا 2520 با وضوح تصویر 1920* 1080 بسیار عالی و چشمگیر است و از نظر درخشندگی تصویر بالاتر از آیپد ایر قرار می گیرد بطوری که می توانید در نور مستقیم خورشید هم جزئیات صفحه نمابش را بصورت واضحی ببینید و این باور نکردنی است . تنها کندی مربوط به عملیات بوت شدن تبلت است که حدودا 25 ثانیه طول می کشد در حالی که میانگین این زمان برای تبلت های هم رده 20 ثانیه است .

عمر باتری لومیا 2520 در حین وبگرذی چیزی حدود 10 ساعت و نیم است که نسبت به میانگین سایر تبلت ها بالاتر ولی نسبت به آیپد ایر با 11 و نیم ساعت کار مداوم پایین تر است ، البته نوکیا می گوید با اتصال کیبرد به تبلت چیزی حدود 5 ساعت به کارکرد باتری آن افزوده می شود .

تبلت لومیا 2520 نوکیا دارای یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که می توان آن را با یک کارت حافظه جانبی 32 گیگابایتی از نوع microSD  کامل کرد . همچنین این تبلت مجهز به یک دوربین 6.7 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی مخصوص چت در جلوی دستگاه است .

در لبه سمت راست تبلت پورت های microHDMI و microUSB و  USB 3.0 وجود دارند، در حالی که لبه سمت چپ پورت شارژ اختصاصی و جک هدفون 3.5mm قرار دارد و در امتداد لبه بالا، میکرو سیم کارت و میکرو SD کارت حافظه و همچنین دکمه پاور و ولوم آن را پیدا کنید. در لبه پایین یکی دیگر از اتصالات اختصاصی وجود دارد که امکان اتصال صفحه کلید اختیاری نوکیا را به شما می دهد .

صفحه کلید نوکیا لومیا 2520 بصورت جداگانه و با قیمتی معادل 150 دلار بفروش می رسد . این کیبرد کامل بوده و دارای تاچ پد ، 2 پورت USB و یک بسته باتری است که می تواند تا پنج ساعت به شارژ باتری تبلت کمک کند، همچنین این کیبرد فاقد نور پس زمینه است .

این تبلت قابلیت  اتصال به اینترنت از طریق WiFi  و سیمکارت را دارد و چیزی حدود 400 دلار قیمت گذاری شده است که انتظار می رود هنگام ورود به ایران چیری در حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان قیمت داشته باشد .

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

4 نظر

  1. خیلی عالیه.نوکیا داره برمیگرده با قدرت

  2. باتوجه به قیمت امکانات خوبی داره اگه برنامه هاش بیاد؟

  3. store مایکروسافت بهترین فروشگاه برای نرم افزار تو دنیاس .
    مشکل برای برنامه وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید