خانه - تبلت Tablet - بررسی کامل قیمت و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب Samsung Galaxy Tab 3 8.0

بررسی کامل قیمت و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب Samsung Galaxy Tab 3 8.0

بررسی کامل قیمت و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب Samsung Galaxy Tab 3 8.0

قیمت و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب Samsung Galaxy Tab 3 8.0
قیمت و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب Samsung Galaxy Tab 3 8.0

 

مزایای تبلت : طراحی سبک و باریک ، صفحه نمایش درخشان ، طول عمر زیاد باتری ، قابلیت استفاده بعنوان ریموت کنترل تلویزیون ، قفل سریع و قوی صفحه نمایش ، قابلیت TouchWiz

معایب تبلت :  قیمت تا حدودی گرانتر از تبلت های هم رده

نظر کافه لپ تاپ : یک تبلت اندرویدی با این امکانات را باید خرید !

 

تبلت 8 اینچ گلکسی تب 3 سامسونگ یک مدل متوسط از نظر اندازه در بین سایر مدل های 7 و 10 اینچی است . این تبلت با وزن 314 گرم و ابعاد 210*124*7.6 میلیمتر براحتی در یک دست قرار می گیرد و کاملا جمع و جور و براق است و به لطف نوار سفید دور قاب بسیار زیبا بنظر می رسد .

 

 

با وضوح تصویر 1280*800 بر روی صفحه نمایش 8 اینچ ، تصاویر در گلکسی تب 3.8.0 شفاف تر و درخشان تر از آیپد مینی اپل (1024*768) است ، رنگ ها در این صفحه نمایش بسیار طبیعی به نظر می رسند و زاویه دید این آن بسیار عالیست .

از نظر عملکرد این تبلت با پردازنده 1.5GHz dual-core Samsung Exynos 4  و 1.5 گیگابایت رم یک تبلت پر جنب و جوش و پاسخگو است و می تواند با چندین برنامه همزمان فعال بخوبی کار کند اما با این حال کمی تاخیر در هنگام بسته شدن برنامه ها از خود به نمایش می گذارد .

گلکسی تب 3.8.0 دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که شما می توانید از 11.3 گیگابایت آن برای ذخیره فایل ها استفاده کنید البته برای ذخیره برخی برنامه ها روی حافظه داخلی دچار مشکل خواهید شد (برای رفع این مشکل راه های فراوانی وجود دارد ) البته می توانید برخی از آنها را به حافظه جانبی اختیاری microSD که تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می کند انتقال دهید.

بر روی این تبلت یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس حودکار در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی مخصوص چت تصویری در جلو قرار داده شده است .

همچنبن این تبلت از اندروید 4.2.2 نیرو می گیرد و مجهز به قابلیت TouchWiz است که کاربران موبایل های سامسونگ بخاطر کلیدهای میانبر و سهولت دسترسی به آپشن های گوشی با آن کاملا آشنا هستند . همچنین سامسونگ برنامه هایی نظیر S Translator برای ترجمه گفتار به متن و بالعکس ، ChatON ،  Group Play ، Story Album برای چت را روی این تبلت نصب کرده است .

گلکسی تب 3.8.0 با طول عمر باتری 8.5 ساعت در هنگام وبگردی به نسبت تبلت های هم رده در وضعیت کاملا بهتری قرار دارد بطوری که کارکرد باتری آن  1.5 ساعت از میانگین طول عمر باتری سایر تبلت ها بالاتر است اما در مقایسه با آی پد مینی اپل با 10.5 ساعت در رده پایین تری جای می گیرد .

در کل تبلت گلکسی تب 3.8.0 تبلت بسیار خوبی است مخصوصا بخاطر طراحی سبک و باریک ، قابلیت استفاده چندگانه ، صفحه نمایش درخشان و با وضوح بالا و این واقعیت که شما می توانید از بسیاری از نرم افزار ها و ویژگی های موبایل های سامسونگ نظیر تنظیمات سریع و چند پنجره لذت ببرید .

این تبلت هم اکنون در بازار های ایران موجود است و چیزی حدود 1 میلیون و 270 هزار تومان قیمت گذاری شذه است .

 

*برای دریافت آخرین قیمت تبلت_های گلکسی سامسونگ کلیک کنید 

 

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید