خانه - تبلت Tablet - تبلت LG - تبلت جی پد 8.3 ال جی (LG G-Pad 8.3)

تبلت جی پد 8.3 ال جی (LG G-Pad 8.3)

تبلت جی پد 8.3 ال جی (LG G-Pad 8.3)

LG-G-Pad-8.3
LG-G-Pad-8.3

هنوز یک سال از اعلام توقف تولید تبلت توسط LG نمی گذرد که با G Pad 8.3 ، این غول فناوری به بازار تبلت بازگشت و بنظر میرسد این شرکت از این زمان به خوبی استفاده کرده باشد . تبلت G Pad 8.3 با سیستم عامل اندروید و رزولوشن فوق العاده 1920*1200 پیکسلی ( به عنوان اولین در تبلت های 8 اینچی ) و پردازنده Snapdragon 600 طراحی شده است .
صفحه نمایش فوق العاده آن در دستان هر بیننده ای در نمایشگاه IFA 2013 برلین خودنمایی می کند  .
اندازه های آن 8.5*5.0* 0.33 اینچ و وزن آن 11.9 اونس است و از این لحاط با مینی آیپد Apple  قابل مقایسه است و به اندازه آن براحتی در دست جای می گیرد .طراحی نسبتا شیک و شکیلی دارد و کاربران می توانند آن را در دو رنک مشکی و سفید تهیه کنند .
درگاه های ورودی خروجی آن از micro USB  ،  micro HDMI و اسلات microSD و همچنین جک صوتی و بلستر IR  برای کنترل تلویزیون تشکیل شده است .
از نطر سخت افزاری این تبلت دارای پردازنده Snapdragon 600 ، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و برای اینکه کاربران با خیال راحت یک روز کامل از این تبلت استفاده کنند یک باطری عظیم 4600 میلی آمپری را در آن تعبیه کرده است .  یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو آن برای چت ویدئویی آنلاین قرار دارد . به نظر می رسد با این محصول شرکت ال جی گام بزرگی برای بازیابی جایگاه خود بین برندهای بزرگ این بازار بردارد .

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

دیدگاهتان را بنویسید