خانه - تبلت Tablet - تبلت لنوو Lenvo - قیمت و مشخصات لپ تاپ-تبلت هیبرید اندرویدی لنوو Lenovo A10

قیمت و مشخصات لپ تاپ-تبلت هیبرید اندرویدی لنوو Lenovo A10

قیمت و مشخصات لپ تاپ-تبلت هیبرید اندرویدی لنوو  Lenovo A10


لنوو A10 اولین لپ تاپ-تبلت هیبریدی اندروید دنیا …

لنوو A10 اولین لپ تاپ-تبلت هیبریدی اندروید دنیا ...
لنوو A10 اولین لپ تاپ-تبلت هیبریدی اندروید دنیا …

تا کنون لپ تاپ-تبلت های بسیاری عرضه شده اند اما تاکنون هیچ کدام بر پایه سیستم عامل اندروید نبوده اند و این دقیقا همان چیزی است که لنوو از آن پرده برداری کرده و نام آن را  A10  گذاشته است .

بر روی این دستگاه سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean نصب شده است که لنوو برای اجرای آن بر روی لپ تاپ-تبلت بشدت آن را تغییر داده است . در حالت تبلت یک لانچر تمامی برنامه های شما را به شما نمایش می دهد در حالی که در حالت لپ تاپ از یک نوار وظیفه نظیر آنچه در ویندوز وجود دارد برای اجرا و نمایش برنامه ها استفاده می شود . همچنین یک فایل منیجر همانند ویندوز و OS X برای این حالت در نظر گرفته شده است تا بتوانید براحتی به فایل های خود دسترسی پیدا کنید .

 

 

 

لنوو ای 10 دارای یک صفحه کلید کامل لپ تاپی و تاچ پد است که کمک می کند براحتی بتوانید در در حالت لپ تاپ آن تایپ کنید .
زمانی که صفحه کلید دستگاه را بچرخانید بزوری که روی سطح قرار گیرد می توانید از دستگاه در حالت ایستاده بعنوان تبلت استفاده کنید در حالی که لنوو تضمین کرده است A10 در این حالت هیچگونه لغزش و تکانی نداشته باشد . در مقایسه با لپ تاپ-تبلت ویندوزی Lenovo Yoga 2 Pro با 13.3 میلیمتر ضخامت و وزن 1360 گرم ، Lenovo A10 با 17.3 میلیمتر ضخیم تر ولی با وزن 998 گرم سبک تر است .

قیمت و مشخصات لپ تاپ-تبلت هیبرید اندرویدی لنوو  Lenovo A10
قیمت و مشخصات لپ تاپ-تبلت هیبرید اندرویدی لنوو Lenovo A10

در داخل لپ تاپ یک پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 ARM 1.6GHz در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و می تواند با یک بار شارژ باتری تا 9 ساعت ویدئو پخش کند .
  لپ تاپ-تبلت A10 لنوو دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی HD با وضوح تصویر  1366*768  است و صفحه کلید آن برا قرارگیری در حالت ایستاده 300 درجه می چرخد و از آن بعنوان پایه برای پایدار نگهداشتن دستگاه  زمانی که صفحه نمایش دستگاه را در حالت تبلت لمس می کنید استفاده می شود.

همچنین A10 دارای یگ جفت بلندگوی استریو و دوربین 0.3 مگاپیکسلی برای چت های ویدئویی ، درگاه کارت خوان microSD  ، دو پورت USB 2.0 و یک پورت HDMI است .
هنوز قیمت پایه لپ تاپ-تبلت لنوو Lenovo A10 اعلام نشده است

 

 

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

2 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان خیلی ممنون بابت مقاله به روز و به هنگامتون می خواستم بگم قیمت این موجود دوست داشتنی دقیقا 980000 تومان با گارانتی رسمی است.

  2. سلام ببخشید قیمت این لب تاب دقیقا چقدر!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید