خانه - تبلت Tablet - لپ تاپ تبلت مایکروسافت سورفیس پرو Microsoft Surface Pro 2

لپ تاپ تبلت مایکروسافت سورفیس پرو Microsoft Surface Pro 2

مایکروسافت لپ تاپ تبلت سورفیس پرو  Surface Pro 2 را معرفی کرد .

لپ تاپ تبلت مایکروسافت سورفیس پرو Microsoft Surface Pro 2
لپ تاپ تبلت مایکروسافت سورفیس پرو Microsoft Surface Pro 2

مایکروسافت می گوید  لپ تاپ تبلت سورفیس پرو  Surface Pro  بهترین فروش را دربین همتایان خود دارد و ورژن شماره دو این دستگاه با قدرت بیشتر به بازار عرضه می شود .

افزایش 20 درصدی سرعت ، 50 درصد افزایش قدرت نمایش گرافیکی و از همه مهم تر افزایش 75 درصدی قدرت نگهداری شارژ باطری از جمله مهم ترین ویژگی های اولترابوک  سورفیس پرو  Surface Pro 2 است . با وجود یک باطری 35 وات ساعتی برای کیبورد مایکروسافت اعلام کرده که طول عمر باطری دستگاه را 2.5 برابر کرده است .

قیمت  لپ تاپ تبلت سورفیس پرو  Surface Pro 2 بدون کیبورد از 899 دلار شروع می شود و  دارای 2 کانفیگ متفاوت است ، حافظه خارجی 64 یا 128 گیگابایتی بهمراه 4 گیگابایت رم یا حافظه خارجی 256 یا 512 گیگابایتی بهمراه 8 گیگابایت رم .
طراحی جدید این اولترابوک این امکان را می دهد تا بهتر و راحت تر از آن استفاده کنید و همچنین دیگر تغییرات قابل توجه عبارتند از صفحه نمایش با 46 درصد دقت و صحت رنگ و بلندگوهای دالبی .

همچنین مایکروسافت بهمراه آن یک پایه داک یا رپلیکیتور را معرفی کرده است که وضوح نمایش 3840*  2160   را پشتیبانی می کند و دارای یک پورت USB 3.0 ، سه پورت USB 2.0 ، یک DisplayPort مینی ، اترنت ، ورودی و خروجی صدا و برق می باشد .
صفحه کلید لپ تاپ تبلت سورفیس پرو  Surface Pro 2 دارای نور  پس زمینه بوده و از نوع بی صدا و سایلنت می باشد .

[jwplayer mediaid=”487″]

همچنین ببینید

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ Samsung Galaxy S5 Verizon

بررسی کامل قیمت و مشخصات گلکسی اس 5 سامسونگ  Samsung Galaxy S5 آخرین قیمت » …

3 نظر

  1. آیا با این قیمت به صرفه است؟

دیدگاهتان را بنویسید